Діяльнісний підхід для розвитку логічно-математичної компетентності дошкільника передбачає відкриття перед дитиною всього спектру можливостей і створення в нього установки на вільний, але відповідальний вибір тієї чи іншої можливості.
Ставить наступні завдання перед педагогом:
• Створити умови для того, щоб зробити процес придбання знань дитиною мотивовано ;
• Вчити дитину самостійно ставити перед собою мету і знаходити шляхи її досягнення;
• Допомагати дитині сформувати у себе вміння контролю і самоконтролю, оцінки та самооцінки.
         Основна ідея діяльнісного підходу у вихованні пов'язана не з самою діяльністю як такою, а з діяльністю, як засобом становлення і розвитку суб'єктності дитини. Тобто в процесі і результаті використання форм, прийомів і методів виховної роботи народжується не робот, навчений і запрограмований на чітке виконання визначених видів дій, діяльностей, а Людина, здатна вибирати , оцінювати , програмувати і конструювати ті види діяльності, які адекватні його природі, задовольняють його потреби в саморозвитку, самореалізації.
         Суть виховання, з точки зору діяльнісного підходу, полягає в тому, що в центрі уваги стоїть не просто діяльність, а спільна діяльність дітей з дорослими, у реалізації разом вироблених цілей і завдань. Педагог не подає готові зразки вирішення завдань, а створює, виробляє їх разом з молодшими товаришами, спільний пошук виходу з утруднення в процесі діяльності і становить зміст навчально-виховного процесу, реалізованого в контексті діяльнісного підходу.     
         Виховуючи нове, сучасне покоління, я, як педагог дотримуюсь золотих правил діяльнісного підходу:

  •  Подаруй дитині радість творчості, усвідомлення авторського голосу;
  • Веди дитину від власного досвіду до суспільного;
  • Будь не «НАД», а «ПОРЯД»;
  • Радуйся питанню, але відповідати не поспішай;
  •  Учи аналізувати кожен етап роботи;
  •  Критикуючи, стимулюй активність дитини.

            

Комментариев нет:

Отправить комментарий